Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

••• QNQ's Qweekbelevenissen •••

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
    Ik snap je Q na zoveel jaar elke jaar weer de zelfde vragen beantwoorden is niet leuk meer
    Lezen doen ze tegenwoordig niet meer en waarom zouden ze dat wel doen als vragen zo makkelijk is.
    Maar blijf a.u.b. wel koffie komen drinken n de ochtend op de chat anders zal ik je mega erg missen
    En misschien moet er weer eens goed na de 18+ leden worden gekeken en wat kinderen verwijderd worden

    Groetje Bella en wat een mooie rozen heb jij
    Ook volwassenen kunnen zich soms als een kind gedragen, ik vind dat jij er af en toe wel een goed voorbeeld van bent Bella .

    Wellicht is het een idee om voor standaard vragen een standaard antwoord te maken? Welke met een klik op de knop gebruikt kan worden (door alle leden of juist door leden die minimaal een x aantal berichten hebben).
    De energie die je soms kwijt bent met het reageren op dezelfde vragen kan beter voor iets anders gebruikt worden, vooral met dit mooie weer

    Als we enkele belangrijke links selecteren en deze verwerken in een stukje tekst komen we al een heel eind. Goed idee of niet?
    Zie mijn suggestie en geef daar feedback: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...estelde-vragen
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        God was never on your side..

        Comment


          QNQ201507.094.JPG QNQ201507.097.JPG

          QNQ201507.096.JPG QNQ201507.095.JPG

          QNQ201507.098.JPG QNQ201507.099.JPG

          De Lowrider II ziet er wel uit alsof het bijna klaar is.
          Foto is van een paar dagen geleden, dus gisteravond heeft ze nog een flinke bui op d'r hoofd gehad.
          Vanmorgen heb ik ze eens even flink uitgeschud, en vanmiddag was 't weer mooi droog.

          QNQ201507.100.JPG

          QNQ201507.101.JPG

          Best uit te houden zo. joint.gif
          En morgen doen we er nog een paar graden bij ! zon.jpg
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            Comment


              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                Comment


                  QNQ201507.102.JPG

                  QNQ201507.103.JPG
                  Tangilope.
                  92% LV toen de lamp aan ging.
                  Daar wordt ik best zenuwachtig van met zulke toppen.

                  Er staan ook nog een paar Santa's onder de Tneon.

                  QNQ201507.113.JPG Waarom heb je die foto niet even gedraaid Q ? smileys-angry-059462.gif

                  Omdat het best warm is zet ik deze week de wekker om zo vroeg mogelijk te gaan fietsen.
                  Da's nog best zwaar, ook al is het nog niet zo heel warm, de zon brand toch behoorlijk.QNQ201507.104.JPG QNQ201507.105.JPG

                  Zwaar ? Yeah, ik fiedel niet over asfalt .. bike.png

                  QNQ201507.107.JPG

                  Ik heb hier toch geniaal een overscherende zwaluw op de plaat gezet :

                  QNQ201507.106.JPG

                  Voila, de buitenplantjes doen het lekker.
                  Ze gaan niet naar binnen als het gaat regenen, en ook niet als de zon schijnt.
                  Als je buiten wiet kweekt, dan kunnen die gewoon buiten blijven.

                  Even uitzoeken wat wat is [...] music4.gifQNQ201507.111.JPG QNQ201507.115.JPG

                  De Phat Fruity strekt 'n beetje
                  QNQ201507.112.JPG

                  De Hawaiian Snow. Tsjah...dat kan nog alle kanten op.
                  1x een escargot en ze is weg.
                  QNQ201507.108.JPG

                  De Eleison heeft al een paar keer bezoek gehad van iets dat het blad heel lekker vind.
                  Nahja, blad genoeg.

                  QNQ201507.114.JPG

                  De plantjes staan rond de vijver, tussen de rest van de vegetatie ..

                  QNQ201507.110.JPG QNQ201507.109.JPG

                  aaah, en nou mis ik een foto van de dame achter het raam..
                  Even zoeken want ik heb die pas ergens anders gepost.

                  TL53.28.06.15.jpg

                  Ghehe...dat groeit als kool achter het raam, de wortels van de Tangilope stek.
                  Zal die binnenkort toch in een potje moeten doen, of weggooien, anders krijg ik ze straks niet meer uit dat flesje.
                  't is geen buitensoortje, en elke dag verduisteren gaat niet gebeuren denk ik, dus die beslissing stel ik nog even uit.

                  Ik zag dat ik die twee eerste foto's uit de vorige post al eens eerder geplaatst had..pffff, ik moet toch eens de fotomap ordenen.
                  Anyhoo, dat was het weer, twee updates achter elkaar.
                  Nou kan ik het weer een tijdje in m'n hangmat.

                  Laters neger.gif
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        Comment


                          Last edited by xAlecia; 16 July 2015, 15:46.
                          Life's a bitch and then you die.
                          So fuck the world and lets get high.

                          Comment


                            Comment


                              De buitenplantjes gaan hun gangetje ..
                              De
                              Phatt Fruity is opgestegen uit het mayo-emmertje en de Hawaiian Snow begint ook vorm te krijgen.


                              QNQ201507.131.JPG QNQ201507.130.JPG

                              Het kasje met pepers staat dit jaar aan de andere kant van de tuin.
                              Ze doen het daar ook goed, zo te zien.
                              Benieuwd of ik dit jaar weer zoveel pepers er aan krijg.


                              QNQ201507.129.JPG QNQ201507.127.JPG QNQ201507.126.JPG



                              QNQ201507.128.JPG

                              Oud en nieuw.
                              Links de bloem, rechts een uitgebloeide, met tientallen nieuwe zaden voor volgend jaar.


                              QNQ201507.125.JPG

                              QNQ201507.123.JPG
                              Euh...nog iets, qua bloemgeval.
                              De hele tuin staat vol hier, en ik hou die namen allemaal niet bij.

                              De Nieuw-Zeelandse spinazie kan ik niet bijhouden.
                              Die groeit de bak uit, terwijl ik toch elke week wel een wok vol blaadjes gooi.


                              QNQ201507.124.JPG QNQ201507.122.JPG aegyo.gif

                              Het is niet allemaal superduper hier, dit jaar geen appels.
                              Er hangen er maar een paar aan, en de beestjes in de tuin hebben die op voor ze rijp zijn denk ik.

                              Peren heb ik nog helemaal niet gezien. Zal binnenkort eens van dichtbij gaan kijken maar ik verwacht er weinig van dit jaar.

                              QNQ201507.118.JPG



                              QNQ201507.120.JPG QNQ201507.119.JPG

                              Ze is wel zo'n beetje klaar.
                              Op de foto's is het niet goed te zien, maar hier en daar heb ik al wat amber trichomen gespot, dus ze gaat aankomende week om als er niks tussen komt.

                              QNQ201507.121.JPG

                              QNQ201507.117.JPG QNQ201507.116.JPG
                              scrtch.gif
                              En dan nog even wat anders ...
                              Ik was afgelopen week bij de postbus, en daar kwam ik een envelop tegen met een buisje zaadjes.
                              Alleen heb ik keine ahnung van wie die komen en of ik er wat voor terug moest sturen.
                              Dusse...ik ben nieuwsgierig aan wie ik die te danken heb.kassameisje.JPG
                              Het kan trouwens best dat ze er al een maandje lagen, ik was al even niet geweest. Grin-smiley3.gif

                              Toedeloe
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                Comment

                                Bezig...
                                X